آ

  • آموزش گروهی تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر مؤلفه‌های سبک تعامل معلم- دانش‌آموز در دوره ابتدایی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 229-252]

  • آموزش متوسطه نقش ادراک از عدالت سازمانی بر رضایت شغلی و سلامت اجتماعی معلمان شهر بهبهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 37-56]

ا

  • ابعاد دلبستگی نقش ابعاد دلبستگی بر ارج نهادن به بدن و انگیزه خودبهسازی با واسطه‌گری شفقت به خود در دانشجویان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]

  • اجتناب تجربه‌ای رابطه بدرفتاری‌های دوران کودکی و سلامت روان با میانجی اجتناب تجربه‌ای در دانشجویان دختر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]

  • ادراک از عدالت سازمانی نقش ادراک از عدالت سازمانی بر رضایت شغلی و سلامت اجتماعی معلمان شهر بهبهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 37-56]

  • ادراک دیابت مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با مداخله سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت بر ادراک از بیماری و سازگاری با بیماری در دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 139-160]

  • ارج نهادن به بدن نقش ابعاد دلبستگی بر ارج نهادن به بدن و انگیزه خودبهسازی با واسطه‌گری شفقت به خود در دانشجویان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]

  • استرس رابطه بدرفتاری‌های دوران کودکی و سلامت روان با میانجی اجتناب تجربه‌ای در دانشجویان دختر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]

  • استفاده از شبکه های اجتماعی رابطه شبکه های اجتماعی انعطاف پذیری شناختی و حساسیت اضطرابی در پیش بینی کرونا فوبیا دانش آموزان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 209-228]

  • اضطراب اثربخشی نمایش درمانی برمیزان اضطراب کودکان کار [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 15-36]

  • اضطراب رابطه بدرفتاری‌های دوران کودکی و سلامت روان با میانجی اجتناب تجربه‌ای در دانشجویان دختر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]

  • اضطراب مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری، هیپنوتراپی شناختی و حساسیت‌زدایی و بازپردازش از طریق حرکت چشم بر بهبود اضطراب و حافظه سرگذشتی زنان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]

  • اضطراب بیماری کرونا بررسی رابطه ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و روان‌شناختی با رفتار خموده درکودکان مبتلا به بیش‌فعالی-کاستی توجه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 25-40]

  • اضطراب کرونا رابطه علّی راهبردهای مقابله‌ای و اضطراب کرونا با نقش میانجی‌گری تاب‌آوری [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 149-170]

  • اضطراب کووید-19 اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اضطراب کووید-19 و تحمل پریشانی بهبودیافتگان کرونا ویروس [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 69-90]

  • افسردگی رابطه بدرفتاری‌های دوران کودکی و سلامت روان با میانجی اجتناب تجربه‌ای در دانشجویان دختر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]

  • انعطاف پذیری شناختی رابطه شبکه های اجتماعی انعطاف پذیری شناختی و حساسیت اضطرابی در پیش بینی کرونا فوبیا دانش آموزان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 209-228]

  • انگیزه خودبهسازی نقش ابعاد دلبستگی بر ارج نهادن به بدن و انگیزه خودبهسازی با واسطه‌گری شفقت به خود در دانشجویان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]

  • اهمال کاری Factor Structure of Temporal Focus Scale and its Mediating Role in Relationship between Impulsive Choice and Procrastination among University Students [دوره 29، وِیژه نامه انگلیسی، 1401، صفحه 65-78]

  • ایمن‌سازی در برابر استرس مقایسه اثربخشی آموزش ایمن‌سازی در برابر استرس و آموزش خودشفقت‌ورزی بر حس‌عاملیت، تنظیم‌هیجانی در نوجوانان پسر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]

ب

  • بدرفتاری‌های دوران کودکی رابطه بدرفتاری‌های دوران کودکی و سلامت روان با میانجی اجتناب تجربه‌ای در دانشجویان دختر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]

  • بیش فعالی بررسی رابطه ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و روان‌شناختی با رفتار خموده درکودکان مبتلا به بیش‌فعالی-کاستی توجه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 25-40]

پ

  • پیروی از درمان مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت و روان‌شناسی مثبت‌گرا با رویکرد بهباشی بر ناگویی هیجانی، رفتار سازگارانه و پیروی از درمان بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 161-188]

ت

  • تاب‌آوری رابطه علّی راهبردهای مقابله‌ای و اضطراب کرونا با نقش میانجی‌گری تاب‌آوری [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 149-170]

  • تحلیل رفتار متقابل تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر مؤلفه‌های سبک تعامل معلم- دانش‌آموز در دوره ابتدایی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 229-252]

  • تحمل پریشانی اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اضطراب کووید-19 و تحمل پریشانی بهبودیافتگان کرونا ویروس [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 69-90]

  • تعارضات زناشویی‌ پیش بینی سازگاری اجتماعی کودکان دبستانی بر اساس تعارضات زناشویی و مهارت های تنظیم شناختی هیجان مادران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 129-148]

  • تعهد سازمانی اثربخشی الگوی ماتریکس بر فرسودگی شغلی و تعهد سازمانی مدیران اداره برق شهر اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 171-188]

  • تفکر خلاق پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان از فرایند خلاقیت در یادگیری مبتنی بر پروژه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 41-68]

  • تکانشگری Factor Structure of Temporal Focus Scale and its Mediating Role in Relationship between Impulsive Choice and Procrastination among University Students [دوره 29، وِیژه نامه انگلیسی، 1401، صفحه 65-78]

  • تمرکز زمانی Factor Structure of Temporal Focus Scale and its Mediating Role in Relationship between Impulsive Choice and Procrastination among University Students [دوره 29، وِیژه نامه انگلیسی، 1401، صفحه 65-78]

  • تنظیم هیجانی مقایسه اثربخشی آموزش ایمن‌سازی در برابر استرس و آموزش خودشفقت‌ورزی بر حس‌عاملیت، تنظیم‌هیجانی در نوجوانان پسر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]

  • توانمندی‌های منش تاثیر مداخله آموزشی هوش مثبت بر توانمندی‌های منشی و معنای زندگی معلمان دوره ابتدایی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]

ح

  • حافظه سرگذشتی مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری، هیپنوتراپی شناختی و حساسیت‌زدایی و بازپردازش از طریق حرکت چشم بر بهبود اضطراب و حافظه سرگذشتی زنان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]

  • حساسیت اضطرابی رابطه شبکه های اجتماعی انعطاف پذیری شناختی و حساسیت اضطرابی در پیش بینی کرونا فوبیا دانش آموزان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 209-228]

  • حساسیت‌زدایی و بازپردازش از طریق حرکت چشم مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری، هیپنوتراپی شناختی و حساسیت‌زدایی و بازپردازش از طریق حرکت چشم بر بهبود اضطراب و حافظه سرگذشتی زنان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]

  • حس‌عاملیت مقایسه اثربخشی آموزش ایمن‌سازی در برابر استرس و آموزش خودشفقت‌ورزی بر حس‌عاملیت، تنظیم‌هیجانی در نوجوانان پسر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]

  • حمایت اجتماعی معلم و همسال مدل سازی معادلات ساختاری در بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی معلم و همسالان با عملکرد تحصیلی و سرزندگی با واسطه گری شایستگی و هیجان‌های تحصیلی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

خ

  • خلاقیت پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان از فرایند خلاقیت در یادگیری مبتنی بر پروژه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 41-68]

  • خودشفقت‌ورزی مقایسه اثربخشی آموزش ایمن‌سازی در برابر استرس و آموزش خودشفقت‌ورزی بر حس‌عاملیت، تنظیم‌هیجانی در نوجوانان پسر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]

د

  • دانشجویان پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان از فرایند خلاقیت در یادگیری مبتنی بر پروژه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 41-68]

  • درگیری تحصیلی مدل سازی معادلات ساختاری در بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی معلم و همسالان با عملکرد تحصیلی و سرزندگی با واسطه گری شایستگی و هیجان‌های تحصیلی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • درمان پذیرش و تعهد مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با مداخله سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت بر ادراک از بیماری و سازگاری با بیماری در دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 139-160]

  • درمان مبتنی بر شفقت مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت و روان‌شناسی مثبت‌گرا با رویکرد بهباشی بر ناگویی هیجانی، رفتار سازگارانه و پیروی از درمان بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 161-188]

  • درمان متمرکز بر شفقت مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان متمرکز بر شفقت بر رضایت از زندگی زناشویی و طرحواره های ناسازگار زنان متأهل دانشجوی دانشگاه آزاد اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 105-128]

  • دشواری تنظیم هیجان نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان، مدیریت تعارض و صمیمیت جنسی در رابطه سازگاری زناشویی و ویژگی‌های شخصیتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 231-250]

  • دورۀ ابتدایی تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر مؤلفه‌های سبک تعامل معلم- دانش‌آموز در دوره ابتدایی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 229-252]

  • دیابت نوع دو مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با مداخله سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت بر ادراک از بیماری و سازگاری با بیماری در دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 139-160]

ر

  • راهبردهای مقابله‌ای رابطه علّی راهبردهای مقابله‌ای و اضطراب کرونا با نقش میانجی‌گری تاب‌آوری [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 149-170]

  • رضایت از زندگی زناشویی مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان متمرکز بر شفقت بر رضایت از زندگی زناشویی و طرحواره های ناسازگار زنان متأهل دانشجوی دانشگاه آزاد اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 105-128]

  • رضایت شغلی نقش ادراک از عدالت سازمانی بر رضایت شغلی و سلامت اجتماعی معلمان شهر بهبهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 37-56]

  • رفتار سازگارانه مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت و روان‌شناسی مثبت‌گرا با رویکرد بهباشی بر ناگویی هیجانی، رفتار سازگارانه و پیروی از درمان بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 161-188]

  • رفتار مصرف کننده تبیین نقش رنگ محصول در رفتار مصرف کننده [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 189-208]

  • رفتارهای خموده بررسی رابطه ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و روان‌شناختی با رفتار خموده درکودکان مبتلا به بیش‌فعالی-کاستی توجه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 25-40]

  • رنگ تبیین نقش رنگ محصول در رفتار مصرف کننده [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 189-208]

  • روان‌شناسی مثبت‌گرا با رویکرد بهباشی مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت و روان‌شناسی مثبت‌گرا با رویکرد بهباشی بر ناگویی هیجانی، رفتار سازگارانه و پیروی از درمان بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 161-188]

ز

  • زنان شاغل آموزش و تدوین بسته شفقت درمانی بومی بر سلامت روان، سرمایه‌ روانشناختی و سبک زندگی زنان شاغل شهر اصفهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 117-138]

  • زنان متأهل مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان متمرکز بر شفقت بر رضایت از زندگی زناشویی و طرحواره های ناسازگار زنان متأهل دانشجوی دانشگاه آزاد اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 105-128]

س

  • سازگاری اجتماعی کودکان‌ پیش بینی سازگاری اجتماعی کودکان دبستانی بر اساس تعارضات زناشویی و مهارت های تنظیم شناختی هیجان مادران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 129-148]

  • سازگاری با دیابت مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با مداخله سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت بر ادراک از بیماری و سازگاری با بیماری در دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 139-160]

  • سازگاری زناشویی نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان، مدیریت تعارض و صمیمیت جنسی در رابطه سازگاری زناشویی و ویژگی‌های شخصیتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 231-250]

  • سبک تعاملی تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر مؤلفه‌های سبک تعامل معلم- دانش‌آموز در دوره ابتدایی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 229-252]

  • سبک زندگی آموزش و تدوین بسته شفقت درمانی بومی بر سلامت روان، سرمایه‌ روانشناختی و سبک زندگی زنان شاغل شهر اصفهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 117-138]

  • سرزندگی تحصیلی مدل سازی معادلات ساختاری در بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی معلم و همسالان با عملکرد تحصیلی و سرزندگی با واسطه گری شایستگی و هیجان‌های تحصیلی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • سرمایه‌ روانشناختی آموزش و تدوین بسته شفقت درمانی بومی بر سلامت روان، سرمایه‌ روانشناختی و سبک زندگی زنان شاغل شهر اصفهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 117-138]

  • سلامت اجتماعی نقش ادراک از عدالت سازمانی بر رضایت شغلی و سلامت اجتماعی معلمان شهر بهبهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 37-56]

  • سلامت روان آموزش و تدوین بسته شفقت درمانی بومی بر سلامت روان، سرمایه‌ روانشناختی و سبک زندگی زنان شاغل شهر اصفهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 117-138]

ش

  • شایستگی تحصیلی مدل سازی معادلات ساختاری در بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی معلم و همسالان با عملکرد تحصیلی و سرزندگی با واسطه گری شایستگی و هیجان‌های تحصیلی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • شفقت به خود نقش ابعاد دلبستگی بر ارج نهادن به بدن و انگیزه خودبهسازی با واسطه‌گری شفقت به خود در دانشجویان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]

  • شفقت درمانی بومی آموزش و تدوین بسته شفقت درمانی بومی بر سلامت روان، سرمایه‌ روانشناختی و سبک زندگی زنان شاغل شهر اصفهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 117-138]

  • شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اضطراب کووید-19 و تحمل پریشانی بهبودیافتگان کرونا ویروس [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 69-90]

  • شناختی رفتاری مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری، هیپنوتراپی شناختی و حساسیت‌زدایی و بازپردازش از طریق حرکت چشم بر بهبود اضطراب و حافظه سرگذشتی زنان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]

ص

  • صرع اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرانی و کیفیت زندگی مادران کودکان مبتلا به صرع [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-230]

  • صمیمیت جنسی نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان، مدیریت تعارض و صمیمیت جنسی در رابطه سازگاری زناشویی و ویژگی‌های شخصیتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 231-250]

ط

  • طرحواره درمانی مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان متمرکز بر شفقت بر رضایت از زندگی زناشویی و طرحواره های ناسازگار زنان متأهل دانشجوی دانشگاه آزاد اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 105-128]

  • طرحواره های ناسازگار مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان متمرکز بر شفقت بر رضایت از زندگی زناشویی و طرحواره های ناسازگار زنان متأهل دانشجوی دانشگاه آزاد اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 105-128]

ع

  • عملکرد تحصیلی مدل سازی معادلات ساختاری در بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی معلم و همسالان با عملکرد تحصیلی و سرزندگی با واسطه گری شایستگی و هیجان‌های تحصیلی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

ف

  • فرسودگی شغلی اثربخشی الگوی ماتریکس بر فرسودگی شغلی و تعهد سازمانی مدیران اداره برق شهر اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 171-188]

ک

  • کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرانی و کیفیت زندگی مادران کودکان مبتلا به صرع [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-230]

  • کاهش اهمیت تأخیری Factor Structure of Temporal Focus Scale and its Mediating Role in Relationship between Impulsive Choice and Procrastination among University Students [دوره 29، وِیژه نامه انگلیسی، 1401، صفحه 65-78]

  • کرونافوبیا رابطه شبکه های اجتماعی انعطاف پذیری شناختی و حساسیت اضطرابی در پیش بینی کرونا فوبیا دانش آموزان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 209-228]

  • کرونا ویروس اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اضطراب کووید-19 و تحمل پریشانی بهبودیافتگان کرونا ویروس [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 69-90]

  • کنترل درد اثربخشی درمان نوروفیدبک بر کیفیت خواب و کنترل درد مبتلایان به سردرد میگرنی مراجعه‌کننده به کلینیک‌های تخصصی مغز و اعصاب شهر اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]

  • کودکان کار اثربخشی نمایش درمانی برمیزان اضطراب کودکان کار [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 15-36]

  • کیفیت خواب اثربخشی درمان نوروفیدبک بر کیفیت خواب و کنترل درد مبتلایان به سردرد میگرنی مراجعه‌کننده به کلینیک‌های تخصصی مغز و اعصاب شهر اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]

  • کیفیت زندگی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرانی و کیفیت زندگی مادران کودکان مبتلا به صرع [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-230]

م

  • ماتریکس اثربخشی الگوی ماتریکس بر فرسودگی شغلی و تعهد سازمانی مدیران اداره برق شهر اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 171-188]

  • مادران اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرانی و کیفیت زندگی مادران کودکان مبتلا به صرع [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-230]

  • مادران بررسی رابطه ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و روان‌شناختی با رفتار خموده درکودکان مبتلا به بیش‌فعالی-کاستی توجه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 25-40]

  • محصول تبیین نقش رنگ محصول در رفتار مصرف کننده [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 189-208]

  • مداخله ارتقا دهنده سلامت مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با مداخله سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت بر ادراک از بیماری و سازگاری با بیماری در دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 139-160]

  • مدیریت تعارض نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان، مدیریت تعارض و صمیمیت جنسی در رابطه سازگاری زناشویی و ویژگی‌های شخصیتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 231-250]

  • معلمان نقش ادراک از عدالت سازمانی بر رضایت شغلی و سلامت اجتماعی معلمان شهر بهبهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 37-56]

  • معلمان دوره ابتدایی تاثیر مداخله آموزشی هوش مثبت بر توانمندی‌های منشی و معنای زندگی معلمان دوره ابتدایی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]

  • معنای زندگی تاثیر مداخله آموزشی هوش مثبت بر توانمندی‌های منشی و معنای زندگی معلمان دوره ابتدایی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]

  • مهارت‌های تنظیم شناختی هیجان پیش بینی سازگاری اجتماعی کودکان دبستانی بر اساس تعارضات زناشویی و مهارت های تنظیم شناختی هیجان مادران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 129-148]

  • میگرن اثربخشی درمان نوروفیدبک بر کیفیت خواب و کنترل درد مبتلایان به سردرد میگرنی مراجعه‌کننده به کلینیک‌های تخصصی مغز و اعصاب شهر اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]

ن

  • ناگویی هیجانی مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت و روان‌شناسی مثبت‌گرا با رویکرد بهباشی بر ناگویی هیجانی، رفتار سازگارانه و پیروی از درمان بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 161-188]

  • نگرانی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرانی و کیفیت زندگی مادران کودکان مبتلا به صرع [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-230]

  • نمایش درمانی اثربخشی نمایش درمانی برمیزان اضطراب کودکان کار [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 15-36]

  • نوروفیدبک اثربخشی درمان نوروفیدبک بر کیفیت خواب و کنترل درد مبتلایان به سردرد میگرنی مراجعه‌کننده به کلینیک‌های تخصصی مغز و اعصاب شهر اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان، مدیریت تعارض و صمیمیت جنسی در رابطه سازگاری زناشویی و ویژگی‌های شخصیتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 231-250]

ه

  • هوش مثبت تاثیر مداخله آموزشی هوش مثبت بر توانمندی‌های منشی و معنای زندگی معلمان دوره ابتدایی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]

  • هیپنوتراپی شناختی مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری، هیپنوتراپی شناختی و حساسیت‌زدایی و بازپردازش از طریق حرکت چشم بر بهبود اضطراب و حافظه سرگذشتی زنان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]

ی

  • یادگیری مبتنی بر پروژه پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان از فرایند خلاقیت در یادگیری مبتنی بر پروژه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 41-68]