آ
-
آموزش گروهی
تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر مؤلفههای سبک تعامل معلم- دانشآموز در دوره ابتدایی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 229-252]
-
آموزش متوسطه
نقش ادراک از عدالت سازمانی بر رضایت شغلی و سلامت اجتماعی معلمان شهر بهبهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 37-56]
ا
-
ابعاد دلبستگی
نقش ابعاد دلبستگی بر ارج نهادن به بدن و انگیزه خودبهسازی با واسطهگری شفقت به خود در دانشجویان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]
-
اجتناب تجربهای
رابطه بدرفتاریهای دوران کودکی و سلامت روان با میانجی اجتناب تجربهای در دانشجویان دختر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]
-
ادراک از عدالت سازمانی
نقش ادراک از عدالت سازمانی بر رضایت شغلی و سلامت اجتماعی معلمان شهر بهبهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 37-56]
-
ادراک دیابت
مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با مداخله سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت بر ادراک از بیماری و سازگاری با بیماری در دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 139-160]
-
ارج نهادن به بدن
نقش ابعاد دلبستگی بر ارج نهادن به بدن و انگیزه خودبهسازی با واسطهگری شفقت به خود در دانشجویان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]
-
استرس
رابطه بدرفتاریهای دوران کودکی و سلامت روان با میانجی اجتناب تجربهای در دانشجویان دختر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]
-
استفاده از شبکه های اجتماعی
رابطه شبکه های اجتماعی انعطاف پذیری شناختی و حساسیت اضطرابی در پیش بینی کرونا فوبیا دانش آموزان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 209-228]
-
اضطراب
اثربخشی نمایش درمانی برمیزان اضطراب کودکان کار [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 15-36]
-
اضطراب
رابطه بدرفتاریهای دوران کودکی و سلامت روان با میانجی اجتناب تجربهای در دانشجویان دختر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]
-
اضطراب
مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری، هیپنوتراپی شناختی و حساسیتزدایی و بازپردازش از طریق حرکت چشم بر بهبود اضطراب و حافظه سرگذشتی زنان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]
-
اضطراب بیماری کرونا
بررسی رابطه ویژگیهای جمعیتشناختی و روانشناختی با رفتار خموده درکودکان مبتلا به بیشفعالی-کاستی توجه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 25-40]
-
اضطراب کرونا
رابطه علّی راهبردهای مقابلهای و اضطراب کرونا با نقش میانجیگری تابآوری [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 149-170]
-
اضطراب کووید-19
اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر اضطراب کووید-19 و تحمل پریشانی بهبودیافتگان کرونا ویروس [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 69-90]
-
افسردگی
رابطه بدرفتاریهای دوران کودکی و سلامت روان با میانجی اجتناب تجربهای در دانشجویان دختر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]
-
انعطاف پذیری شناختی
رابطه شبکه های اجتماعی انعطاف پذیری شناختی و حساسیت اضطرابی در پیش بینی کرونا فوبیا دانش آموزان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 209-228]
-
انگیزه خودبهسازی
نقش ابعاد دلبستگی بر ارج نهادن به بدن و انگیزه خودبهسازی با واسطهگری شفقت به خود در دانشجویان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]
-
اهمال کاری
Factor Structure of Temporal Focus Scale and its Mediating Role in Relationship between Impulsive Choice and Procrastination among University Students [دوره 29، وِیژه نامه انگلیسی، 1401، صفحه 65-78]
-
ایمنسازی در برابر استرس
مقایسه اثربخشی آموزش ایمنسازی در برابر استرس و آموزش خودشفقتورزی بر حسعاملیت، تنظیمهیجانی در نوجوانان پسر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
ب
-
بدرفتاریهای دوران کودکی
رابطه بدرفتاریهای دوران کودکی و سلامت روان با میانجی اجتناب تجربهای در دانشجویان دختر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]
-
بیش فعالی
بررسی رابطه ویژگیهای جمعیتشناختی و روانشناختی با رفتار خموده درکودکان مبتلا به بیشفعالی-کاستی توجه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 25-40]
پ
-
پیروی از درمان
مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت و روانشناسی مثبتگرا با رویکرد بهباشی بر ناگویی هیجانی، رفتار سازگارانه و پیروی از درمان بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 161-188]
ت
-
تابآوری
رابطه علّی راهبردهای مقابلهای و اضطراب کرونا با نقش میانجیگری تابآوری [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 149-170]
-
تحلیل رفتار متقابل
تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر مؤلفههای سبک تعامل معلم- دانشآموز در دوره ابتدایی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 229-252]
-
تحمل پریشانی
اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر اضطراب کووید-19 و تحمل پریشانی بهبودیافتگان کرونا ویروس [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 69-90]
-
تعارضات زناشویی
پیش بینی سازگاری اجتماعی کودکان دبستانی بر اساس تعارضات زناشویی و مهارت های تنظیم شناختی هیجان مادران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 129-148]
-
تعهد سازمانی
اثربخشی الگوی ماتریکس بر فرسودگی شغلی و تعهد سازمانی مدیران اداره برق شهر اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 171-188]
-
تفکر خلاق
پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان از فرایند خلاقیت در یادگیری مبتنی بر پروژه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 41-68]
-
تکانشگری
Factor Structure of Temporal Focus Scale and its Mediating Role in Relationship between Impulsive Choice and Procrastination among University Students [دوره 29، وِیژه نامه انگلیسی، 1401، صفحه 65-78]
-
تمرکز زمانی
Factor Structure of Temporal Focus Scale and its Mediating Role in Relationship between Impulsive Choice and Procrastination among University Students [دوره 29، وِیژه نامه انگلیسی، 1401، صفحه 65-78]
-
تنظیم هیجانی
مقایسه اثربخشی آموزش ایمنسازی در برابر استرس و آموزش خودشفقتورزی بر حسعاملیت، تنظیمهیجانی در نوجوانان پسر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
-
توانمندیهای منش
تاثیر مداخله آموزشی هوش مثبت بر توانمندیهای منشی و معنای زندگی معلمان دوره ابتدایی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]
ح
-
حافظه سرگذشتی
مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری، هیپنوتراپی شناختی و حساسیتزدایی و بازپردازش از طریق حرکت چشم بر بهبود اضطراب و حافظه سرگذشتی زنان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]
-
حساسیت اضطرابی
رابطه شبکه های اجتماعی انعطاف پذیری شناختی و حساسیت اضطرابی در پیش بینی کرونا فوبیا دانش آموزان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 209-228]
-
حساسیتزدایی و بازپردازش از طریق حرکت چشم
مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری، هیپنوتراپی شناختی و حساسیتزدایی و بازپردازش از طریق حرکت چشم بر بهبود اضطراب و حافظه سرگذشتی زنان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]
-
حسعاملیت
مقایسه اثربخشی آموزش ایمنسازی در برابر استرس و آموزش خودشفقتورزی بر حسعاملیت، تنظیمهیجانی در نوجوانان پسر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
-
حمایت اجتماعی معلم و همسال
مدل سازی معادلات ساختاری در بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی معلم و همسالان با عملکرد تحصیلی و سرزندگی با واسطه گری شایستگی و هیجانهای تحصیلی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
خ
-
خلاقیت
پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان از فرایند خلاقیت در یادگیری مبتنی بر پروژه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 41-68]
-
خودشفقتورزی
مقایسه اثربخشی آموزش ایمنسازی در برابر استرس و آموزش خودشفقتورزی بر حسعاملیت، تنظیمهیجانی در نوجوانان پسر [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
د
-
دانشجویان
پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان از فرایند خلاقیت در یادگیری مبتنی بر پروژه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 41-68]
-
درگیری تحصیلی
مدل سازی معادلات ساختاری در بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی معلم و همسالان با عملکرد تحصیلی و سرزندگی با واسطه گری شایستگی و هیجانهای تحصیلی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
-
درمان پذیرش و تعهد
مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با مداخله سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت بر ادراک از بیماری و سازگاری با بیماری در دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 139-160]
-
درمان مبتنی بر شفقت
مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت و روانشناسی مثبتگرا با رویکرد بهباشی بر ناگویی هیجانی، رفتار سازگارانه و پیروی از درمان بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 161-188]
-
درمان متمرکز بر شفقت
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان متمرکز بر شفقت بر رضایت از زندگی زناشویی و طرحواره های ناسازگار زنان متأهل دانشجوی دانشگاه آزاد اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 105-128]
-
دشواری تنظیم هیجان
نقش واسطهای تنظیم هیجان، مدیریت تعارض و صمیمیت جنسی در رابطه سازگاری زناشویی و ویژگیهای شخصیتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 231-250]
-
دورۀ ابتدایی
تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر مؤلفههای سبک تعامل معلم- دانشآموز در دوره ابتدایی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 229-252]
-
دیابت نوع دو
مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با مداخله سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت بر ادراک از بیماری و سازگاری با بیماری در دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 139-160]
ر
-
راهبردهای مقابلهای
رابطه علّی راهبردهای مقابلهای و اضطراب کرونا با نقش میانجیگری تابآوری [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 149-170]
-
رضایت از زندگی زناشویی
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان متمرکز بر شفقت بر رضایت از زندگی زناشویی و طرحواره های ناسازگار زنان متأهل دانشجوی دانشگاه آزاد اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 105-128]
-
رضایت شغلی
نقش ادراک از عدالت سازمانی بر رضایت شغلی و سلامت اجتماعی معلمان شهر بهبهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 37-56]
-
رفتار سازگارانه
مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت و روانشناسی مثبتگرا با رویکرد بهباشی بر ناگویی هیجانی، رفتار سازگارانه و پیروی از درمان بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 161-188]
-
رفتار مصرف کننده
تبیین نقش رنگ محصول در رفتار مصرف کننده [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 189-208]
-
رفتارهای خموده
بررسی رابطه ویژگیهای جمعیتشناختی و روانشناختی با رفتار خموده درکودکان مبتلا به بیشفعالی-کاستی توجه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 25-40]
-
رنگ
تبیین نقش رنگ محصول در رفتار مصرف کننده [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 189-208]
-
روانشناسی مثبتگرا با رویکرد بهباشی
مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت و روانشناسی مثبتگرا با رویکرد بهباشی بر ناگویی هیجانی، رفتار سازگارانه و پیروی از درمان بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 161-188]
ز
-
زنان شاغل
آموزش و تدوین بسته شفقت درمانی بومی بر سلامت روان، سرمایه روانشناختی و سبک زندگی زنان شاغل شهر اصفهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 117-138]
-
زنان متأهل
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان متمرکز بر شفقت بر رضایت از زندگی زناشویی و طرحواره های ناسازگار زنان متأهل دانشجوی دانشگاه آزاد اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 105-128]
س
-
سازگاری اجتماعی کودکان
پیش بینی سازگاری اجتماعی کودکان دبستانی بر اساس تعارضات زناشویی و مهارت های تنظیم شناختی هیجان مادران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 129-148]
-
سازگاری با دیابت
مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با مداخله سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت بر ادراک از بیماری و سازگاری با بیماری در دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 139-160]
-
سازگاری زناشویی
نقش واسطهای تنظیم هیجان، مدیریت تعارض و صمیمیت جنسی در رابطه سازگاری زناشویی و ویژگیهای شخصیتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 231-250]
-
سبک تعاملی
تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر مؤلفههای سبک تعامل معلم- دانشآموز در دوره ابتدایی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 229-252]
-
سبک زندگی
آموزش و تدوین بسته شفقت درمانی بومی بر سلامت روان، سرمایه روانشناختی و سبک زندگی زنان شاغل شهر اصفهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 117-138]
-
سرزندگی تحصیلی
مدل سازی معادلات ساختاری در بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی معلم و همسالان با عملکرد تحصیلی و سرزندگی با واسطه گری شایستگی و هیجانهای تحصیلی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
-
سرمایه روانشناختی
آموزش و تدوین بسته شفقت درمانی بومی بر سلامت روان، سرمایه روانشناختی و سبک زندگی زنان شاغل شهر اصفهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 117-138]
-
سلامت اجتماعی
نقش ادراک از عدالت سازمانی بر رضایت شغلی و سلامت اجتماعی معلمان شهر بهبهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 37-56]
-
سلامت روان
آموزش و تدوین بسته شفقت درمانی بومی بر سلامت روان، سرمایه روانشناختی و سبک زندگی زنان شاغل شهر اصفهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 117-138]
ش
-
شایستگی تحصیلی
مدل سازی معادلات ساختاری در بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی معلم و همسالان با عملکرد تحصیلی و سرزندگی با واسطه گری شایستگی و هیجانهای تحصیلی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
-
شفقت به خود
نقش ابعاد دلبستگی بر ارج نهادن به بدن و انگیزه خودبهسازی با واسطهگری شفقت به خود در دانشجویان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]
-
شفقت درمانی بومی
آموزش و تدوین بسته شفقت درمانی بومی بر سلامت روان، سرمایه روانشناختی و سبک زندگی زنان شاغل شهر اصفهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 117-138]
-
شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی
اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر اضطراب کووید-19 و تحمل پریشانی بهبودیافتگان کرونا ویروس [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 69-90]
-
شناختی رفتاری
مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری، هیپنوتراپی شناختی و حساسیتزدایی و بازپردازش از طریق حرکت چشم بر بهبود اضطراب و حافظه سرگذشتی زنان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]
ص
-
صرع
اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرانی و کیفیت زندگی مادران کودکان مبتلا به صرع [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-230]
-
صمیمیت جنسی
نقش واسطهای تنظیم هیجان، مدیریت تعارض و صمیمیت جنسی در رابطه سازگاری زناشویی و ویژگیهای شخصیتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 231-250]
ط
-
طرحواره درمانی
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان متمرکز بر شفقت بر رضایت از زندگی زناشویی و طرحواره های ناسازگار زنان متأهل دانشجوی دانشگاه آزاد اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 105-128]
-
طرحواره های ناسازگار
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان متمرکز بر شفقت بر رضایت از زندگی زناشویی و طرحواره های ناسازگار زنان متأهل دانشجوی دانشگاه آزاد اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 105-128]
ع
-
عملکرد تحصیلی
مدل سازی معادلات ساختاری در بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی معلم و همسالان با عملکرد تحصیلی و سرزندگی با واسطه گری شایستگی و هیجانهای تحصیلی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
ف
-
فرسودگی شغلی
اثربخشی الگوی ماتریکس بر فرسودگی شغلی و تعهد سازمانی مدیران اداره برق شهر اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 171-188]
ک
-
کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی
اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرانی و کیفیت زندگی مادران کودکان مبتلا به صرع [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-230]
-
کاهش اهمیت تأخیری
Factor Structure of Temporal Focus Scale and its Mediating Role in Relationship between Impulsive Choice and Procrastination among University Students [دوره 29، وِیژه نامه انگلیسی، 1401، صفحه 65-78]
-
کرونافوبیا
رابطه شبکه های اجتماعی انعطاف پذیری شناختی و حساسیت اضطرابی در پیش بینی کرونا فوبیا دانش آموزان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 209-228]
-
کرونا ویروس
اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر اضطراب کووید-19 و تحمل پریشانی بهبودیافتگان کرونا ویروس [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 69-90]
-
کنترل درد
اثربخشی درمان نوروفیدبک بر کیفیت خواب و کنترل درد مبتلایان به سردرد میگرنی مراجعهکننده به کلینیکهای تخصصی مغز و اعصاب شهر اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]
-
کودکان کار
اثربخشی نمایش درمانی برمیزان اضطراب کودکان کار [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 15-36]
-
کیفیت خواب
اثربخشی درمان نوروفیدبک بر کیفیت خواب و کنترل درد مبتلایان به سردرد میگرنی مراجعهکننده به کلینیکهای تخصصی مغز و اعصاب شهر اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرانی و کیفیت زندگی مادران کودکان مبتلا به صرع [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-230]
م
-
ماتریکس
اثربخشی الگوی ماتریکس بر فرسودگی شغلی و تعهد سازمانی مدیران اداره برق شهر اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 171-188]
-
مادران
اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرانی و کیفیت زندگی مادران کودکان مبتلا به صرع [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-230]
-
مادران
بررسی رابطه ویژگیهای جمعیتشناختی و روانشناختی با رفتار خموده درکودکان مبتلا به بیشفعالی-کاستی توجه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 25-40]
-
محصول
تبیین نقش رنگ محصول در رفتار مصرف کننده [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 189-208]
-
مداخله ارتقا دهنده سلامت
مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با مداخله سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت بر ادراک از بیماری و سازگاری با بیماری در دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 139-160]
-
مدیریت تعارض
نقش واسطهای تنظیم هیجان، مدیریت تعارض و صمیمیت جنسی در رابطه سازگاری زناشویی و ویژگیهای شخصیتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 231-250]
-
معلمان
نقش ادراک از عدالت سازمانی بر رضایت شغلی و سلامت اجتماعی معلمان شهر بهبهان [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 37-56]
-
معلمان دوره ابتدایی
تاثیر مداخله آموزشی هوش مثبت بر توانمندیهای منشی و معنای زندگی معلمان دوره ابتدایی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]
-
معنای زندگی
تاثیر مداخله آموزشی هوش مثبت بر توانمندیهای منشی و معنای زندگی معلمان دوره ابتدایی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]
-
مهارتهای تنظیم شناختی هیجان
پیش بینی سازگاری اجتماعی کودکان دبستانی بر اساس تعارضات زناشویی و مهارت های تنظیم شناختی هیجان مادران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 129-148]
-
میگرن
اثربخشی درمان نوروفیدبک بر کیفیت خواب و کنترل درد مبتلایان به سردرد میگرنی مراجعهکننده به کلینیکهای تخصصی مغز و اعصاب شهر اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]
ن
-
ناگویی هیجانی
مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت و روانشناسی مثبتگرا با رویکرد بهباشی بر ناگویی هیجانی، رفتار سازگارانه و پیروی از درمان بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 161-188]
-
نگرانی
اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرانی و کیفیت زندگی مادران کودکان مبتلا به صرع [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-230]
-
نمایش درمانی
اثربخشی نمایش درمانی برمیزان اضطراب کودکان کار [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 15-36]
-
نوروفیدبک
اثربخشی درمان نوروفیدبک بر کیفیت خواب و کنترل درد مبتلایان به سردرد میگرنی مراجعهکننده به کلینیکهای تخصصی مغز و اعصاب شهر اهواز [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 91-104]
و
-
ویژگیهای شخصیتی
نقش واسطهای تنظیم هیجان، مدیریت تعارض و صمیمیت جنسی در رابطه سازگاری زناشویی و ویژگیهای شخصیتی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 231-250]
ه
-
هوش مثبت
تاثیر مداخله آموزشی هوش مثبت بر توانمندیهای منشی و معنای زندگی معلمان دوره ابتدایی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]
-
هیپنوتراپی شناختی
مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری، هیپنوتراپی شناختی و حساسیتزدایی و بازپردازش از طریق حرکت چشم بر بهبود اضطراب و حافظه سرگذشتی زنان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]
ی
-
یادگیری مبتنی بر پروژه
پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان از فرایند خلاقیت در یادگیری مبتنی بر پروژه [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 41-68]